Solutii fiscale complete
Pentru ca stim ce inseamna sa pornesti o afacere cu un buget limitat ne-am gandit sa iti punem la dispozitie cateva pachete de solutii fiscale complete pentru a veni in ajutorul tau.
Datorita exeperientei noastre si pentru ca stim ce inseamna sa te lovesti de tot felul de raspunsuri din partea furnizorilor de software si echipamente fiscale si pentru ca timpul este din ce in ce mai scurt, ne-am gandit sa va oferim ajutorul prin creeare de solutii fiscale complete pentru simplificarea si modernizarea afacerii Dumneavoastra prin Echipamente POS(noi/reconditionate), accesorii precum Scannere, Imprimante Termice de sectie sau Etichetare, Cantare, Sertare metalice de bani etc. precum si Software dedicate Vanzarii & Gestiunii.
Pentru a putea beneficia de aceasta solutie fiscala este nevoie sa parcurgem cateva etape:
1. Identificarea cu ajutorul Dvs. a tipului de afacere(magazine, restaurant, productie etc)
2. Stabilirea unui buget minim sau maxim, intocmirea ofertei ce cuprinde costul total si exact al tuturor licentelor de program, a echipamentelor si al serviciilor de implementare necesare exprimate in ore.
3. Dupa ce au fost analizate ofertele, impreuna vom stabili configuratia finala care va fi implementata si vom incheia contractul de achizitie ceea ce reprezinta o confirmare ferma de comanda din partea Dvs. si totodata confirmarea noastra ca in termen de maxim 15 zile solutia va fi implementata. Tot aici vom stabili si daca vom incheia contractul de service si helpdesk, contract ce va asigura continuarea suportului si intretinerea echipamentelor dupa exiprarea perioadei de implementare.
4. Livrarea echipamentelor si a programelor se va face la sediul clientului gratuit, sau prin curier daca este in alt oras. Toate echipamentele livrate sunt preinstalate si preconfigurate pentru a putea functiona conform cerintei stabilite la inceput. La sfarsitul acestei etape va fi incheiat un Proces Verbal de Receptie. Odata cu livrarea echipamentelor va fi livrat si un ghid de instalare si configurare a echipamentelor.
5. Instalarea si punerea in functiune se va face gratuit conform conform contractului de achizitie. Astfel un tehnician de al nostru se va prezenta la locatie si va face instalarea, configurarea echipamentelor si testele necesare impreuna cu beneficiarul si la sfarsitul acestora se va incheia un Proces Verbal de Receptie a Instalarii. Imediat dupa instalare se va trece la instruirea personalului. Instruirea personalului se va face fie in ziua instalarii fie in ziua urmatoare pentru a avea timp ca beneficiarul sa anunte personalul sa fie prezent la locatie. Instruirea personalului si asistenta pe timpul vanzarii se va face esalonat in sesiuni de maxim 1-2 h pe o parcursul primei luni de exploatare.
6. La finalul instruirii si la sfarsitul primei luni de exploatare asistenta si service-ul echipamentelor vor intra sub incidenta contractului de “Asistenta Tehnica si Helpdesk” incheiat la momentul contractarii solutiei fiscale. Daca acest contract nu a fost incheiat fiecare interventie sau solicitare din partea Dvs. va fi facturata.