Obligatii referitoare la utilizarea caselor de marcat

08.11.2021 08:56

*. In cazul in care o societate comerciala are activitatea suspendata, chiar si de cativa ani, mai este obligata prin lege sa conecteze casa de marcat la ANAF? Ce obligatii mai are in aceasta situatie?

Pe perioada suspendarii activitatii nu sunteti exceptat de la conectarea casei de marcat la sistemul informatic online al ANAF.

Pe perioada suspendarii activitatii sunteti obligat sa depuneti lunar F4109 pentru fiecare luna din perioada de suspendare. Si in cazul regimului derogatoriu la ANAF nu sunteti exceptat de la depunerea acelei declaratii pe zero deoarece F4109 nu este pe lista declaratiilor ANAF de care ati fi fost scutit pentru depunere.

Prin urmare, nefiind precizata ca exceptie, inclusiv firmele suspendate au aceasta obligatie de conectare la serverel ANAF.

Conform ordinului 627/2018 art. 3 alin 1 si 2 In situatia in care exista aparate de marcat electronice fiscale neutilizate, utilizatorii au obligatia de a informa organul fiscal prin completarea si transmiterea "Declaratiei privind aparatele de marcat electronice fiscale neutilizate". Prin aparate de marcat electronice fiscale neutilizate se intelege aparatele de marcat electronice fiscale care nu au fost utilizate, in nicio zi din perioada de raportare.

Comentarii
Comments are Closed for this post

Acest site web utilizează Cookie-uri

Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de social media și pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, împărtășim informații despre utilizarea site-ului nostru cu partenerii noștri de socializare, publicitate și analiză, care îl pot combina cu alte informații pe care le-ați furnizat-o sau pe care le-au colectat din utilizarea serviciilor lor. Sunteți de acord cu cookie-urile noastre dacă continuați să utilizați site-ul nostru web.

Mai multe detalii