Home Wmicro5

Comanda Acum

Banner

Inregistrare Distribuitori

Banner
Wmicro5

Wmicro5 este o aplicatie simplu de utilizat, complet gratuita fara limitari sau conditionari de functionare.

Aplicatia este recomandata pentru casele de marcat din gama Eltrade.

Programul se poate descarca de aici: Descarca de AICI!

Actualizarile si asistenta pentru Wmicro5 se acorda de firma producatoare a softului Wmicro5 in baza unui contract de asistenta. Relatii la telefon 0721.321.348

Wmicro5 este o aplicatie complexa  care are poate gestiona principalele activitati ale unei SC cu activitati de comert en-groos sau cu amanuntul , de productie de mare serie sau unicate .

Wmicro5 este in deplina concordanta cu legislatia economica actuala , impunand efectuarea tuturor operatiilor economice si tranzactiilor comerciale in spiritul acestora.

Se caracterizeaza printr-o stabilitate sporita, o viteza mare de lucru si  o securitate avansata a aplicatiilor.

Aplicatia poate satisface atat necesitatile unei mici SC, care poate lucra intr-o retea locala , cat si ale unei mari companii de productie sau de distributie, care isi desfasoara activitatea in mai multe locatii distribuite teritorial legate de serverul central prin Internet.

Bazele de date MSSQL, versiunea aplicata la client depinzand de parametrii serverului acestuia Upgrade-ul aplicatiei se poate face automat prin internet.

 

Magazine

pretul de receptie poate fi prestabilit (din liste de preturi sau alte metode)

fereastra de vanzare este optimizata pentru terminale de tip POS

se poate vinde cu scanner de cod de bare

se pot lista etichete de cod de bare

incasarea bonului se poate face prin 5 metode configurabile printre care si bonuri valorice (este prevazut si calculator valoric al bonurilor)

posibilitatea de emitere factura

 

Securitate sporita

 

exista utilizatori comuni si utilizatori privilegiati , acestia din urma avand drepturi predefinite sporite de administrare sau efectuare a operatiilor contabile

drepturile de intrare, modificare, stergere , efectuarea de operatii suplimentare se acorda indivdual pentru fiecare utilizator si pentru fiecare fereastra

in plus utilizarea fererestrelor poate fi permisa numai pentru anumite intervale calendaristice (pentru fiecare utilizator in parte)

documentele pot fi blocate automat in momentul salvarii , astfel incat interventiile ulterioare nu mai sunt permise decat utilizatorilor privilegiati

utilizatorii comuni nu pot deschide,sterge documentele create de alti utilizatori

dreptul de folosire a fiecarei gestiuni este configurabil pentru fiecare utilizator in parte

dreptul de folosire a fiecarui instrument de plata se acorda sau nu explicit fiecarui utilizator in parte

posibilitatea blocari modificarilor unui exercitiu financiar pe doua nivele : poate fi blocat accesul la documentele primare (cind operatorii de contabilitate primara au terminat lucrul) sau la inregistrarile documentelor primare si la inregistrarile contabile cand si contabilitatea a terminat lucrul

 

Aprovizionare – Furnizori

 

se pot inregistra discounturi,reduceri pe produs sau pe document

se pot inregistra taxe in pretul de inregistrare

se pot alege centre de cost la momentul inregistrarii documentului (fara spargerea articolului) sau ulterior cu spargerea articolelor documentului

se poate lega de contractul comercial pentru urmarirea realizarii contractelor

se pot genera serii unice ale documentului pentru situatiile cand documentul nu are o astfel de serie (de ex. bonurile de benzina)

se pot evidentia la momentul inregistrarii documentului caracteristicile evidentelor suplimentare : clasa de imobilizari ,grupa mijlocului fix, auto si km a carui cheltuiala se inregistreaza, contractul de leasing

pretul de receptie poate fi prestabilit din : liste de preturi, contracte comerciale sau alte metode

articolele documentelor de retur pot fi generate din articolele de livrare anterioara (cu calcul stocului livrat-returnat)

nota contabila ce se genereaza o data cu documnetul poate lua analitice dupa gestiune, centru de cost , contract de leasing

in document mai avem la dispozitie :

functii pentru : vizualizare nota contabila, modificare macheta de contare, plata , listare NIR

informatii despre : situatia financiara a furnizorului, situatia financiara a documentului , utilizarea stocurilor generate de articolele documentului

 

Clienti

 

se pot acorda automat seriile si nr. documentelor din carnetele de documente stabilite pe posturi de lucru

se pot inregistra discounturi,reduceri pe produs sau pe document, incluse in pret sau evidentiate separat

se poate alege agentul comercial pentru obtinerea listelor pe agenti

se poate alege contractul comercial, pentru evidenta contractelor

se poate vinde prin preturi prestabilite pe liste de preturi ; numarul listelor de preturi nu este limitat ; listele de pret se pot atribui separat fiecarui utilizator si feicarei tranzactii in parte (client, transfer, casa marcat, consum, etc)

conform configurarii , creditul clientului poate fi verificat , poate atentiona depasirea unuei valori prestabilite sau poate interzice facturarea la depasirea acestei valori

se poate defini de asemeni o limita maxima a valorii unuei singure facturi

articolele documentelor de retur pot fi generate din articolele de vanzare anterioare (cu calcul stocului vandut-returnat) si cu mentinerea preturilor de vanzare

se pot genera documente din documente (de ex factura la aviz)

daca modul de lucru o impune , se pot emite facturi temporare (care nu opereaza stocurile) urmand ca in momentul aparitiei stocurilor , aceste documente sa fie transformate in facturi definitive (prin consumarea stocurilor necesare)

in fereastra documentului avem la dispozitie

functii pentru : vizualizare notei contabile , modificare machetei de contare, incasare , listare factura/aviz ; listele pot fi personalizate pe fiecare post in parte

informatii despre : situatia financiara a clientuluii, situatia financiara a documentului , provenienta stocurilor folosite in descarcare

se pot configura scheme de facturare rapida , adica se preintroduc facturile cu toate elementele (eventual si cu pret si cantitate) , in momentul facturarii se definitiveaza preturile si cantitatile daca e cazul , se genereaza seriile facturilor si se listeaza ; acest mod de lucru se poate face pe facturi temporare sau definitive

 

Productie (simplificat)

 

varianta standard a programului este prevazuta cu un modul simplificat de productie, prezentat in continuare

se pot defini faze productive ; o faza productiva poate lega obtinerea produselor finite de o tehnologie (reteta)

liste : articole rezultate sau consumate grupate si filtrate pe diverse crietrii

 

Gestiunea stocurilor

 

metodele de calcul a stocurilor in acest program sunt : FIFO sau LIFO la pret de inregistrare fara TVA, FIFO sau LIFO la pret cu amanuntul

stocurile sunt actualizate instataneu de orice document de gestiune inca din momentul tastarii cantitatii (prin mecanismul de rezervare)

la descaracrea stocurilor se poate tine cont dupa dorinta , de intarile existente : pina in data documentului de iesire , pina la sfarsitul lunii de lucru sau indiferent de data intrarii

operatiile caracteristice sunt : intrari in gestiuni (plusuri la inventar, etc.), iesiri din gestiuni (consumuri, sponsorizari, etc), transferuri intre gestiuni, procese verbale de schimbare de pret

 

Trezorerie

 

se poate lucra cu instrumente de plata in lei sau valuta si cu deconturi personale

securitatea lucrului cu trezoreria este configurabila la nivel de utilizator, instrument de plata, data de lucru

generarea datoriei de plata este configurabila la nivel de tip de document

vizibilitatea datoriilor de plata poate fi configurata la : documentele generatoare existente pana in data documentului de plata, pana la sfarsitul exercitiului financiar sau pentru toate documentele generatoare de datorie de plata indiferent de data

principlalele operatii sunt : incasari de la clienti , plati furnizori , viramente cu deconturi, viramente cu alte instrumente de plata , monetare , operatii diverse , storno operatii de trezorerie , regularizare valuta

se poate lucra cu efecte de plata (CEC-uri, BO) negirate si girate urmarindu-se detaliat parcursul lor pe 3 etape : primire/emitere, banca , incasare/plata sau primire de la client , plata la furnizor , confirmare in cazul celor girate ; sunt disponibile permanent situatii cu starea acestor efecte

se pot efectua operatii de compensare : a avansurilor la furnizori , avansuri de la clienti, furnizori-clienti , retur la furnizori, retur de la clienti

 
Case de Marcat || Zeus Service 2011