Home Blog

Comanda Acum

Banner

Inregistrare Distribuitori

Banner
Case de marcat - Livrare gratuita in doar 3 ore (Bucuresti)

Case de Marcat Transport Gratuit Bucuresti

Din momentul in care se plaseaza comanda, casa de marcat va fi livrata in maxim 3 ore* . Sunt necesare datele de identificare ale societatii, pentru emiterea facturii. Livrarea este gratuita pentru Bucuresti si Ilfov**

Contact

Departament Vanzari:

+4 0733.554.555
+4 0731.554.555

*ultima comanda pentru ziua in curs se efectueaza pana in ora 15:00, comenzile dupa aceasta ora vor fi preluate si livrate urmatoarea zi lucratoare.
** Bucuresti, Ilfov , localitatiile limitrofe

Program de lucru
Luni - Vineri : 9.00 - 18.00
Sambata , Duminica - Inchis


 
Termenele aprobate oficial pentru implementarea noilor case de marcat cu jurnal electronic care se vor conecta la serverul ANAF

http://zeusservice.ro/images/banners/termenele-aprobate-oficial-pentru-implementarea-noilor-case-de-marcat-cu-jurnal-electronic-care-se-vor-conecta-la-serverul-anaf.png

În Monitorul Oficial nr. 1030 din 21.12.2016 au aparut noile termene privind implementarea noilor case de marcat cu jurnal
electronic, astfel:
·       până la 31 Martie 2017 trebuie publicate normele metodologice;
·       până la 31 Martie 2017 ANAF va emite ordinul cu informațiile pe care trebuie să le  conțină
registrul unic de evidență a caselor de marcat;
·       până la 31 Martie 2017 va aparea ordinul comun al MFP(Ministerul Finantelor Publice) și MCSI(Ministerul Comunicațiilor și Societății
Informaționale) privind procedura de avizare tehnică a noilor case de marcat.
·       începand cu 30 Aprilie 2017 se vor putea elibera avizele tehnice favorabile de către Institutul de Cercetare și Dezvoltare în Informatică
·       începand cu 1 Iulie 2017 comisia autorizeaza numai distribuitori pentru casele de marcat noi.
·       începând cu data de 1 Octombrie 2017 se interzice comercializarea caselor de marcat model vechi și se vor vinde numai modelele noi.
·       începând cu 1 Ianuarie 2018 marii contribuabili au obligația de a utiliza numai case de marcat model nou.
·       începând cu 1 Aprilie 2018 contribuabili mijlocii au obligația de a utiliza numai case de marcat model nou.
·       începând cu 1 August 2018 micii contribuabili au obligața de a utiliza numai case de marcat model nou.
· până în data de 1 Noiembrie 2018 ANAF va emite un ordin care va cuprinde procedura de conectare a caselor de marcat la sistemul
informatic național de supraveghere și monitorizare a datelor.





 

 

 


 
Termenele privind inlocuirea caselor de marcat

Termenele privind inlocuirea caselor de marcat au fost amanate cu 6 luni

Termenele privind inlocuirea caselor de marcat au fost amanate cu 9 luni, casele de marcat cu rola jurnal vor putea fi comercializate pana la 1 Octombrie 2017, în loc de 1 Ianuarie 2017.

In sedinta de guvern din 15 Decembrie 2016, Guvernul a decis prorogarea termenelor privind achizitia noilor case de marcat cu 9 luni. Astfel, noile termene  vor fi:

1. Incepand cu 1 octombrie 2017(in loc de 1 ianuarie 2017) se interzice comercializarea vechilor case de marcat cu jurnalul tiparit.

2. Incepand cu 1 Ianuarie 2018 marii contribuabili (marii retaileri) trebuie sa fi detina deja la noile modele de case de marcat (in loc de 1 Aprilie 2017).

3. Incepand cu 1 Aprilie 2018 contribuabilii mijlocii trebuie sa aiba in exploatare casele de  marcat cu Jurnal Electronic (in loc de 1 Iulie 2017).

4. Incepand cu 1 August 2018 toti micii contribuabilii, adica majoritatea comerciantilor din Romania, vor utiliza numai case de marcat cu Jurnal Electronic, modelul nou.(in loc de 1 Noiembrie 2017)

Momentan pe piata  din Romania nu exista nici o casa de marcat care sa indeplineasca conditiile noii reglementari.

 

 
Legea nr. 267/2015 care aproba Ordonanta 91 din dec. 2014

Legea nr. 267/2015 publicata in  Monitorul Oficial, Partea I, nr. 839 din 10 noiembrie cu aplicare incepand de vineri, 13 noiembrie 2015 aproba Ordonanta de Urgenta 91/2014.

Ordonanta de Urgenta  91 din 23. dec. 2014 cu modificarile ulterioare a fost aprobata prin Legea nr. 267 din 10 noiembrie 2015.

Daca initial calendarul schimbarilor caselor de marcat a fost stabilit de Ordonanta de Urgenta 91, in data de 20 iulie 2015 a fost publicata o Ordonanta de Urgenta care modifica acest calendar dupa cum urmeaza:

- (1) Începând cu data de 1 aprilie 2016, Comisia autorizează numai distribuitori pentru aparatele de marcat electronice fiscale definite la art. 3 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 28/1999 privind obligaţia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

- (2) Începând cu data de 1 iulie 2016, se interzice comercializarea aparatelor de marcat electronice fiscale definite la art. 3 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 28/1999, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

- (3) Începând cu data de 1 octombrie 2016, operatorii economici care au calitatea de mari contribuabili, potrivit dispoziţiilor legale, au obligaţia de a utiliza numai case de marcat definite la art. 3 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 28/1999, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

- (4) Începând cu data de 1 ianuarie 2017, operatorii economici care au calitatea de contribuabili mijlocii, potrivit dispoziţiilor legale, au obligaţia de a utiliza numai case de marcat definite la art. 3 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 28/1999, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

- (5) Începând cu data de 1 mai 2017, operatorii economici care au calitatea de contribuabili mici, potrivit dispoziţiilor legale, au obligaţia de a utiliza numai case de marcat definite la art. 3 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 28/1999, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

Vezi legislatia aici:

Legea 267 din 10 nov. 2015 care aproba OUG 91/2014 : descarca aici

OUG 91 din Decembrie 2014 - descarca aici

OUG de modificare a calendarului de aplicare pentru schimbarea caselor de marcat din Romania: descarca aici

 
Recicleaza ce nu mai functioneaza

Ordonanţa de urgenţă nr. 5/2015 stabileşte măsuri pentru protejarea mediului şi a sănătăţii populaţiei prin prevenirea şi reducerea efectelor negative ale generării şi gestionării deşeurilor de echipamente electrice şi electronice (DEEE), prin reducerea efectelor globale ale utilizării resurselor şi prin îmbunătăţirea eficienţei utilizării acestor resurse.

Obligatii si reguli legate de gestionarea eficienta  a deseurilor sunt prezentate in pliantul de mai jos.

Pliant_Informare_UtilizatoriEEE_RoRec.pdf

 

Harta interactiva cu reteaua nationala de colectare a deseurilor.

 
Activitate suspendata pentru neemiterea bonurilor fiscale

S-a publicat in Monitorul Oficial  Ordinul Ministerului de Finante nr. 218/2015 care aproba procedura de sigilare a  unitatii operatorului economic care este gasit ca nu are in dotare casa de marcat fiscala. Daca se constata o asemenea situatie , organelle de control vor afisa la loc vizibil un anunt tiparit cu litere de tipar de minimum 10 cm urmatorul anunt: "ACTIVITATE SUSPENDATA PENTRU NEEMITEREA DE BONURI FISCALE"

Continutul Ordinului poate fi gasita aici: OMFP nr.218/2015

 
Atentie comercianti ! Obligatoriu de la 1 Martie 2015.

A fost aprobat Ordinul nr. 159 din 2015 publicat in Monitorul Oficial al Romaniei nr.131 din 20.02.2015.

Acest ordin stabileste obligatia utilizatorilor de case de marcat fiscale de a afisa anuntul de atentionare a clientilor ca au obligatia de a solicita bonul fiscal in cazul in care comerciantul nu le inmaneaza bon fiscal.

Ordonanta de urgenta nr.91 din 23.12.2014 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.28/1999 privind obligatia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale stabileste cine si in ce conditii emite bonuri fiscale.

 

 
Loteria bonurilor fiscale

A fost aprobata modalitatea de organizare a Loteriei bonurilor fiscale.

Prima loterie va fi data de 13 Aprilie si la aceasta loterie vor putea participa toate bonurile fiscale din perioada 2 Februarie - 28 Martie 2015.

Deci solicitati si strangeti bonurile fiscale de pe oriunde aveti ocazia.

Nu mai cumparati produse fara Bon fiscal...

Nu se stie de unde vine norocul.

Legislatia legata de acest subiect se gaseste aici: Legislatie case de marcat.

 
<< Start < Prev 1 2 3 Next > End >>

Case de Marcat || Zeus Service 2011